Strony

środa, 7 marca 2012

Przepis na pyszną sałatkę (dla dziewczyn które się odchudzają)

Hej dziewczyny ! nie dawno przeszłam na ,dietę' staram się jeść same zdrowe rzeczy i ograniczać słodycze.
Wymyśliłam sobie pyszną sałatkę którą jem codziennie rano na śniadanie jest ona bardzo smaczna i syta.
Bardzo ją polecam dziewczyną które tak jak ja są na diecie ale również dla tych którzy lubią lekkie rzeczy na śniadanie.

Oto co nam będzie potrzebne do wykonania sałatki :
- Jogurt naturalny
- 1 średnie jabłko
- cytryna
- płatki zbożowe lub kukurydziane
- Miseczka, nóż oraz łyżka




Jabłko strugamy ze skórki ale nie musimy... ja np. lubię ze skórką :) następnie drążymy z pestek i kroimy na małe kawałki.

Następnie wyciskamy na pokrojone jabłka trochę cytryny, doda to więcej witamin do sałatki :)
Dokładnie mieszamy aby sok z cytryny wsiąkną w jabłka. Następnie przykrywamy  cienką warstwą płatek zbożowych lub kukurydzianych.

Następnie nakładamy około 3-4 łyżki jogurtu naturalnego


Wszystko dokładnie mieszamy

I sałatka GOTOWA ! 
Możecie również zamiast płatków użyć banana lub innych owoców. 
Mam nadzieje że mój przepis się wam podoba.   Pozdrawiam ;*

2 komentarze: